Saturday, March 02, 2013

love in Putrajaya

hari ini, memulakan langkahbaru setapak di hadapan secara solo, membuka pondokpanas di Putrajaya, pusatpentadbiran kerajaan persekutuan yang amat gah itu, untuk program "cinta di Putrajaya", dengan berita gembira buat masa depan Jawi kerana generasi cilik lah yang paling banyak meminati Jawi, anak-anak kecil ni dia tak ada fikir dua kali, kalau satu grup tu datang, mesti ramai yang oda, manakala bagi yang bersama ibubapa, ada dua keadaan, ada yang bertanya untuk buat nama-anak2 atau satu situasi, macam anak ni nak tengok tapi dibawa cepat-cepat ke depan lagi.. ?

jadi mungkin elok buat siri Jawi ke sekolah, kut? atau banyakkan siri di mana audien nya ramai kanak-kanak.. persediaan perlu lebih fokus kepada acara spontan dan sampingannya ialah tempahan online dengan penerangan lebih jelas/ clear.. manakala demo jawi ala khatkufi telah dengan jayanya diadakan, mungkin agak penat tetapi berjaya buktikan bahawa, boleh sebenarnya buat demo utk. khatkufi spontan.. alhamdliLlah!
...
(selingan) ustaz don di IPG-KPI
turut berlangsung ialah karnival WoW di presint 2, jadi mungggkin ada pembahagian antara 2 event dan diharapkan akan lebih meriah jika promosi besar2an dijalankan penganjur..

_____********______
dan sempat beraksi di Kompleks PKNS B.B.Bangi buat pertama kali juga, pada 19/2/2013, dengan ihsan booth Gajir..TQVM
gambar semasa naik cruise.. 










No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails