Saturday, December 06, 2014

bilas بيلس

iklan: klik sini juga ye: jawi1malaysia.blogspot.com dan Like! fb.com/Jawi1Malaysia juga..
***
alhamdlillaah, dah 'buang'.. dah istinjak, yakin bersih tak ? yakiiin !

1.untuk upgrade cara kita, 1 cadangan tambahbaik sahaja..
cer tambah dengan " b i l a s ", ya.. بيــــــــــــلـــــــــــس !
biar lebih yakin.. tak tambah kos pun..

2.cam mana te? Nabi, kan ajar kita istinjak biar asing dari tempat buang, kan? untuk elak percikan dari air basuhan nya kena balik ke kita, jadi nya tak suci juga..

tapi, macam x sesuai? jadi kita edit jadi begini..

'bilas jer.. di akhir

susah?
susah sini, senang di sana.. iya tak?

3.'bilas guane? ala.. jarakkan dari mangkuk atau ruang membuang tadi... lalu bilas la, kat mana? depan n belakang ler, ok, faham?

jom cuba!

( tulisan ini, ialah ekstrak daripada posting di http://yahyalkhatib.blogspot.com/2008/04/sembahyang-lah.html )

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails